Αγαπητοί επισκέπτες, σας ενημερώνουμε οτι εξυπηρετούμε παραγγελίες μόνο εντός Ελλάδος και Ευρώπης και σε χώρες μέλος της ΕΟΚ.Ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Πολιτική επιστροφής προϊόντων

Επιστροφές ελλατωματικών προϊόντων

Προκειμένου ο καταναλωτής να μπορεί να κάνει χρήση των κανόνων της Ευρωπαϊκής Ενωσης σχετικά με τις εγγυήσεις των προϊόντων τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά θα πρέπει να γνωρίζει τα εξής:

1. Εάν κατά την παράδοση η συσκευασία του προϊόντος παρουσιάζει σημάδια φθοράς (όπως π.χ. σκισμένη συσκευασία σπασίματα γρατσουνιές κ.α.) ο πελάτης θα πρέπει να τα υποδείξει άμεσα στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρίας προκειμένου το παράπονο να καταγραφεί από τη μεταφορική εταιρία με όλα τα αναγκαία στοιχεία.

2. Εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης να υπάρχει ενημέρωση του πελάτη προς την εταιρία.

3. Εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης να γίνει η αποστολή των ελλαττωματικών προϊόντων προς την εταιρία

4. Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απ. Λιανικής, Δελτίο Αγοράς κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του με όλα τα έντυπα του προϊόντος.

5. Η αποστολή να πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η παραλαβή(με την ίδια μεταφορική) διαφορετικά τα έξοδα θα επιβαρύνουν τον πελάτη ο οποίος θα έχει και την ευθύνη της αποστολής. Μετά την επιστροφή γίνεται έλεγχος του ελαττώματος από την ιδιοκτητρια και στην συνέχεια επικοινωνία με τον πελάτη για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος και η νέα αποστολή γίνεται με έξοδα της εταιρίας. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει ξανά διαθέσιμο το προϊόν σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την εταιρία, ο πελάτης έχει την δυνατότητα να ζητήσει ένα άλλο προϊόν ή να ζητήσει ακύρωση της συναλλαγής. Εάν ο πελάτης ζητήσει ακύρωση της συναλλαγής, η επιστροφή του συνόλου των χρημάτων(εμπορευμάτων και τυχόν εξόδων αποστολής) γίνεται αποκλειστικά μέσω τραπέζης. Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται δεκτές μετά το πέρας των 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων από τον πελάτη.

Επιστροφές σε υγιή προϊόντα

Η εταιρία bentekeller.gr μέσω της ηλεκτρονικής της σελίδας σας δίνει την δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα που έχετε αγοράσει, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραλαβής τους και να σας επιστρέψει το ποσό το οποίο έχετε καταβάλει μαζί με τα τυχόν έξοδα αποστολής. Σύμφωνα με το άρθρο 3ε του Ν. 2251/1994 περί Προστασίας των Καταναλωτών, ο καταναλωτής μπορεί να υπαναχωρήσει από την αγορά του εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Σε αυτήν την περίπτωση το ποσό που έχει καταβάλει ο πελάτης για την αγορά και τυχόν έξοδα αποστολής θα του επιστραφούν μέσω τραπέζης το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που η εταιρία ενημερωθεί στο bente@bentekeller.gr ή λάβει γραπτή επιστολή από τον πελάτη και με την προϋπόθεση ότι ισχύουν τα παρακάτω:

1. Να έχει διατηρήσει τη συσκευασία του προϊόντος και το ίδιο το προϊόν στην αρχική του κατάσταση.

2. Να μην έχει χρησιμοποιήσει το προϊόν και γενικά να μην έχει προβεί σε πράξεις, που μπορούν να προκαλέσουν αλλοίωση του προϊόντος. Επίσης, δεν επιτρέπεται η αφαίρεση της ετικέτας του προϊόντος.

3. Να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να μην υπάρχουν σημάδια λανθασμένης χρήσης.

4. Να μην έχουν αφαιρεθεί κομμάτια ή αξεσουάρ σε περίπτωση ύπαρξης τέτοιων.

5. Να επιστρέψει μαζί με το προϊόν το παραστατικό που του έχει αποσταλεί από την εταιρία (απόδειξη ή τιμολόγιο)

6. Η αποστολή να γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η παραλαβή (π.χ. ίδια μεταφορική). Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον ίδιο πελάτη η εταιρία bentekeller.gr διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντων λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας ακόμα και αν πληρούνται οι παραπάνω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ.281 ΑΚ) Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα πρόσθετα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Δεν γίνεται υπαναχώρηση των κεριών τα οποία είναι αποτέλεσμα ειδικής παραγγελίας του πελάτη και επίσης σε χειροποίητες κατασκευές με ζωγραφιές κ.α.